Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Środki na realizację zadań edukacyjnych skierowanych do uczniów pochodzenia romskiego


Istnieje możliwości uzyskania środków na realizację zadań edukacyjnych skierowanych do uczniów pochodzenia romskiego w ramach zwiększonej subwencji oświatowej. Zgodnie z S 12 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków i sposobu wykonywania przez przedszkola, szkoły i placówki publiczne zadań umożliwiających podtrzymywanie poczucia tożsamości narodowej, etnicznej i językowej uczniów należących do mniejszości narodowych i etnicznych oraz społeczności posługującej się językiem regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1627), szkoły mogą podjąć dodatkowe działania mające na celu podtrzymywanie i rozwijanie poczucia tożsamości etnicznej dzieci i młodzieży pochodzenia romskiego oraz wspomagające ich edukację.


W ww. zakresie szkoły mogą otrzymać środki na następujące przykładowe zadania (UWAGA: wyłącznie dla uczniów od klasy I szkoły podstawowej): ubezpieczenie nnw, udział w półkoloniach, udział w zajęciach czy warsztatach rozwijających dzieci, wycieczki szkolne, zielone szkoły, wyjścia szkolne i klasowe np. do kina, teatru, sfinansowanie nagród książkowych na koniec roku, badania konieczne dla uczestniczenia w zajęciach pozaszkolnych (np. do książeczki sportowca).


W związku z powyższym, proszę osoby zainteresowane uzyskaniem środków na okres od września do grudnia 2023 roku o złożenie wniosku do 8 wrześnie 2023

Data dodania: 2023-09-05 16:37:51
Ilość wyświetleń: 429

E-dziennik

Zaloguj się
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej