Od 01 czerwca 2020 r. uległy zmianie zasady obsługi sekretariatów szkolnych.
Klienci w celu załatwienia osobiście sprawy, której nie da się załatwić zdalnie będą zobowiązani umówić się telefonicznie lub e-mailowo (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
na wizytę w Zespole Szkół nr 2 na konkretny dzień i konkretną godzinę.
- Ustalenie dni i godzin wizyty odbywa się w taki sposób, aby nie był możliwy kontakt osobisty z innymi klientami Zespołu Szkół nr 2, a po wizycie osoby z zewnąrtrz następuje przynajmniej półgodzinna przerwa niezbędna do przeprowadzenia dezynfekcji. Ustalone w ten sposób zasady nie będą mogły ulec zmianie do odwołania.
- Przed wejściem do budynku wszystkim klientom Zespołu Szkół nr 2 dokonywany jest przez pracownika portierni pomiar temperatury.
- Wszyscy klienci przebywający na terenie budynku są zobowiązani do dezynfekcji rąk płynem umieszczonym przy portierni oraz do stałego zakrywania ust i nosa zgodnie z zaleceniami Ministra Zdrowia.
- Rekomenduje się utrzymanie co najmniej 2m odległości między klientami Zespołu Szkół nr 2 a pracownikami Zespołu Szkół nr 2.